نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

چــرآ آدمآ نِمیــدوننـ بَعضـــــے وقــتآ خُدآحافظ یَعنــــے نذآر بِرمـ . . .

یَعنــے بَرمـ گَردونـ سِفتـ بَغلمـ کُنـ . . .سَرمُـ و بِچَسبُــونـ بِهـ سیَنتــ و بِگــو خُدآحآفظ و زَهـر مآر

بیخُــود کَردیـــــے میگیـــــے خُدآفظ . . .مَگهـ اَلَکیهـ . . .؟
!مَگهـ میزارمـ بِرے؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ http://havayetora.blogsky.com/

خب چون آدم دیگه ... حالا الی تو خودت ناراحت نکن من حتما باهاشون صحبت میکنم


من الیام الی دوستمه....

emma جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

..........!!!!


این جای خالیه رو باید چی کارش کنم؟؟؟ پرش کنم؟

emma دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

بی مزه....
اونقدر این متن با محتوا بود که نمیدونستم چی باید نظر بدم....

اوووو از اون نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد