نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

.....


بعضـی وقتا تو دعـوا فقط باید نگـاه کنـی. . سکوت کنی

فحشاشو بده و تو بشنوی و بهونهاشو به جـون بخری

تموم که شد بری بغلش کنـی و حرفی نزنـی. . .

فقط آروم دم گوشش بگی : با من نجنگ، من دوستت دارم. . .


هر وقت از دستش ناراحت شدی فقط یه لحظه به نبودنش یا نداشتنش فکر کن ...اون وقته که همه چی درست میشه

 


نظرات 10 + ارسال نظر
پروفسور پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

rak' f,n!

????????????????????????

منظورت اینه؟
قشنگ بود؟

fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.fars.eoo.ir

665203230568گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

عشقت جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

خیلی خوشگل بود.خوشمان آمد...
زندگی بی تو هرگز الیای من
راس بگو این عکسه رو از کجا کش رفتی؟ها؟؟؟؟


از فیسبوک

پروفسور شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

آره منظورم همون بود, میخواستم ببینم ب خودت زحمت میدی ببینی چیه یا نه!!!

emma پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

منو میگی؟؟؟؟؟؟؟

تو رو؟
چی تو رو میگم؟

abby سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

عشقت کیه که واست نظر گذاشته؟ها؟! یعنی من نباید بدونم؟!!

اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟
ایمیل تورو زده بود
خدایا من گیج گیجم

abby شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

ایمیل من دست هزار نفره.شاید می خواد اذیتم کنه.ولی من نیستم.ازشم خواهش می کنم که از این کارش دست برداره.

شاید....

... جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://eshghnafarjam.blogsky.com

خ زیباست عزیزم

ممنون

پروفسور یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://happy.iran.sc

من نمیدونم اولین پست سالتو کی میذاری؟!

ببخشید دیر شد گذاشتمش

abby یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

آپ شو دیگه.تورو خدا

اپ شدم
ببخشید دیر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد