نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

قشاع


عـــــاشق” را کـــه بــرعکــــس کنـــی
می شــــود “قـــشاع”
دهخــــدا را می شــناسی؟
لــــغت نــامه اش را کــــه بــاز کـــردم نـــوشته بود:
قــــشاع: دردی که ادم را از درمـــــان مایــــوس میکند.

نظرات 6 + ارسال نظر
سام جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

ایلیا الن من یه سوالم واسم پیش اوووومد یه هو
تو همون ایلیا 25 فراری خلو چل مدرسه نیستی ؟
اگه جواب دادی تو وبلاگ خودم جواب بده

من الیام
ایلیا اسم پسره

عشقت شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

مطلب جدید بذار.چشمون در اومد از بس اومدیم و این قشاع رو خوندیم

چشم

سام چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

خب تو چقد فرق داری با رابین
اون که اصلا نارحت نشد ... و من کاملا رابین رو میشناسم و اون ازینکه نظرشو گذاشتم رو پستم ناراحت نشده ... میتونی از خودشم بپرسی ... ... تازه تو دوستشی باید بیشتر اطلاع داشته باشی که رابین چقدر باظرفیته ...
بعدشم اون یه نظر خصوصی نبود که رابین داد . یه نظر عمومی بود تو صفحه نظرات همه میبیننش ... و بعد هم قصد توهین نداشتم که گفتم خلو چل ... فقط شوخی کردم .
تو چرا اینطوری هستی

خب قرار نیست همه ادما مثل هم باشن که بعدشم شما حتی نمیدونی ما دختریم یا پسر؟؟؟؟؟منم نظرمو گفتم
منم به خاطر خلو چل ناراحت نشدم

پروفسور چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://happy.iran.sc

عشقت کیه؟؟؟؟ ها؟ ها؟ ها؟
راست میگه ها, اعصابم خرد شد هرموقع میام همین پسته!!

چشم الان عوضش میکنم

پروفسور چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

کو پست جدید پس؟؟؟؟

الان میذارم ببخشید

mojtabapasa شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://parspa.com/?q=regnuser&moref=mojtabapasa

سلام وبه قشنگی داری اگه میخوای حاصل زحماتت را بگیری به این سایت بیا و فقط با عضو شدن وکپی کردن کد مورده در قالب وبلاگ خود حتی میلیونی شوید خوشحال میشوم به وبه ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد