نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

هیچکس

وقتی یه آدم میگه
هیچکس منو دوست نداره،
منظورش از هیچکس
یک نفر بیشتر نیست . . .
همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه

وقت

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند...  

اینم فقط به خاطر عشقم زینب وگرنه من دیگه حوصله خودمم ندارم چه برسه به دنیای مجازی

ماهی ها

ماهی ها چقدر اشتباه میکنند 

قلاب علامت کدامین سوال است که بدان پاسخ میدهند 

ازمون زندگی ما پر از قلاب هایی است 

که وقتی اسیر طعمه اش میشویم 

تازه میفهمیم ماهی ها بی تقصیرند 

شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

رفیق

به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت اون رفیق منه اما وقتی باختم گفت من رفیق اونم!!!!

به سلامتی

به سلامتی مادری که وقتی غذا کم میاد اون اولین نفریه که غذا رو دوست نداره