نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

سرقت با قلقلک دادن در تهران

سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، پس از سوار کردن یک مرد 71 ساله ، او را آنقدر قلقلک دادند که بیهوش شد و سپس اموالش را سرقت کردند.

 چند روز پیش، عابران در یکی از محله‌های خلوت غرب تهران با مشاهده پیرمردی که در حاشیه یک کوچه بیهوش افتاده بود، موضوع رابه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند و پس از حضور ماموران در محل، مرد سالخورده به بیمارستان منتقل و پس از اقدامات پزشکی، وی به دادسرای جنایی تهران مراجعه و در ارتباط با بیهوشی خود و سرقتی که از وی صورت گرفته، شکایت کرد.

پیرمرد گفت:پس از دریافت حقوق بازنشستگی‌ام، سوار یک خودروی پراید شدم. در طول مسیر، راننده و 2 سرنشین خودرو مدام با من شوخی می‌کردند تا این که راننده به بهانه شلوغی مسیر، وارد یک خیابان فرعی شد و در این هنگام، 2 سرنشین خودرو شروع به قلقلک دادن من کردند و این قلقلک‌ها آنقدر ادامه پیدا کرد که بیهوش شدم و زمانی به خود آمدم که متوجه شدم چندین ساعت در بیمارستان بوده‌ام.

متهم در اعترافاتش گفت: پس از سوار کردن پیرمرد شاکی متوجه شده‌اند او به قلقلک حساسیت دارد و به قصد سرقت ابتدا با وی شوخی کرده‌اند و در ادامه آنقدر او را قلقلک داده‌اند تا بیهوش شده است. 

 

پس نتیجه میگیریم که قلقلکی بودن اصلا خوب نیست!!!پس حواستونو جمع کنید!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
الیا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

الی................؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جانم...........؟؟؟؟؟؟؟

emma سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

الیا...........؟؟؟؟
مرسی الی جون....

خواهش میکنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد