نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

فقر

معلم عصبی دفتر رو روی میز کوبید و داد زد: سارا ... دخترک خودش رو جمع و جور کرد، سرش رو پایین انداخت و خودش رو تا جلوی میز معلم کشید و با صدای لرزان گفت : بله خانوم؟ معلم که از عصبانیت شقیقه هاش می زد، تو چشمای سیاه و مظلوم دخترک خیره شد و داد زد: چند بار بگم مشقاتو تمیز بنویس و دفترت رو سیاه و پاره نکن ؟ هـــا؟! فردا مادرت رو میاری مدرسه می خوام در مورد بچه بی انضباطش باهاش صحبت کنم! دخترک چونه ی لرزونش رو جمع کرد... بغضش رو به زحمت قورت داد و آروم گفت: خانوم... مادرم مریضه... اما بابام گفته آخر ماه بهش حقوق می دن... اونوقت می شه مامانم رو بستری کنیم که دیگه از گلوش خون نیاد... اونوقت می شه برای خواهرم شیر خشک بخریم که شب تا صبح گریه نکنه... اونوقت... اونوقت قول داده اگه پولی موند برای من هم یه دفتر بخره که من دفترهای داداشم رو پاک نکنم و توش بنویسم... اونوقت قول می دم مشقامو ... معلم صندلیش رو به سمت تخته چرخوند و گفت بشین سارا ... و کاسه اشک چشمش روی گونه خالی شد . . .
نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://dl68.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود
به ما هم سربزن

حتما
منم از وبت خیلی خوشم اومد

مسعود جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://love2.blogsky.com/

چه باشه چه نباشه / محبت سرجاشه
چه داری چه نداری / تو عزیز روزگاری

مسعود جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://love2.blogsky.com/

لیوان چایی روی میز در انتظار یک بوسه است
نه تو می آیی و نه او گرم می ماند
چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است ؟

مرسی قشنگ بود

امیر چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ http://AMIRB2013.BLOGSKY.COM

خنده خنده های تو آرزو های من اند
بخند تا برآورده شوند..سلام دوست عزیز الیا مدتی بخاطر مشکلاتم نیومده بودم حالا اومدم تا بت بگم همراهتون هستم ٬دخترک بدبخت واقعا اینجور ادمایی هم هستند ولی افسوس این وبلاگ اول من هست اما دومی واسه شعر و خاطره ساختم

امید وارم مشکلاتت حل شده باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد