نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

وقت

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند...  

اینم فقط به خاطر عشقم زینب وگرنه من دیگه حوصله خودمم ندارم چه برسه به دنیای مجازی

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com

اینجور که میگی
خیلی ممنون که برا من وقت گذاشتین
و برام نظردادین
ممنون
جمله ی قشنگی بود
قابل تامل
ممنون

خواهش میکنم عزیزم

زینب سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

مرسی، آبجی جونم!
اونوقت چه جوری درس میخونی؟

کی گفته من درس میخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زینب چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

آره آره...
من که آمارتو دارم. به منم میگی درس بخونم.

خب من میگم که دوست بدی نباشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد