نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی
نوت های دوستی ما

نوت های دوستی ما

وقتی بغض میکنی اما دلیلی واسه گریه پیدا نمیکنی بدون دل خدا واست تنگ شده ومیخواد صداش کنی

با من دوست میشی؟؟؟؟؟؟

خدایا!!!!! 

تو منو اوردی تو این دنیا؟نامردی نیست؟ 

اوردیم که چی؟زجر کشم کنی؟ 

خدایا همه چیمو گم کردم تمام زندگیمو 

اخه میدونی چیه؟تورو گم کردم  

یه سال با اینکه جای خالیتو احساس میکردم نفس کشیدم  اما دیگه  

نمیتونم .....................

خدایا!!!!! 

دلم برات تنگ شده 

بامن دوباره  بامن دوست میشی؟؟؟؟؟؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
پروفسور شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

خدا همیشه دوست واقعی، حتی اگه ما دوست نباشیم!
خدایا دستم را بگیر، تا در هیاهوی زندگی گم نشوم!

من که گم شدم

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.nogirls.blogsky.com

مشکل ندارم بابا.
just for lough

خب مطالب وبلاگتو عوض کن
این چه کاریه؟اصلاهم خنده دار نیست

S.S.T شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

هی دختره....خدا خیلی دوست داره!!
باور نداری؟؟.....خب نداشته باش

خدا همه رو دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد